- Cobertura per hospitalització mèdica i quirúrgica
- Indemnització per intervenció quirúrgica
- Sense sorpreses a la teva prima ni increment per sinistralitat
- Serveis a internet
- 20 oficines comarcals
- Més de 60 anys d'experiència
Document d’informació sobre el producte d’assegurança
Si ho desitges, pots ampliar la cobertura mitjançant aquesta pòlissa de subsidi i indemnització disponible per a persones des dels 14 anys i fins als 60.
- Import a percebre per cada dia d'hospitalització mèdica (subsidi diari durant l'hospitalització, fins a 30 dies).
- Import a percebre per cada dia d'ingrés en clínica o hospital, en cas d'intervenció quirúrgica (subsidi diari si la persona assegurada se sotmet a una cirurgia en règim d'internament, des de l'admissió fins a l'abandonament del centre sanitari, fins a 120 dies).
- Si després de la primera intervenció, durant l'ingrés per aquesta causa, calgués practicar una altra intervenció, el termini màxim d'indemnització s'ampliarà en el mateix nombre de dies que hagin transcorregut entre les dues intervencions.
- L'import diari de la indemnització serà el mateix independentment del nombre d'intervencions a què s'hagi sotmès la persona assegurada durant la seva permanència en el centre sanitari.
- El part normal o distòcic en clínica o hospital donarà dret a una indemnització de cinc vegades la diària, si ha transcorregut un mínim d'un any des de la contractació de l'assegurança.
- Indemnització única en cas d'intervenció quirúrgica o part normal o distòcic assistit pel metge o metgessa, amb la taula recollida en les condicions generals.
Condicions particulars
Després d'un període de sis mesos de carència, accés a:
- Subsidi per hospitalització quirúrgica, excepte en cas de part.
Després d'un període de dotze mesos de carència, accés a:
- Subsidi per hospitalització mèdica.
- Subsidi per hospitalització quirúrgica en cas de part.
- Indemnització única per intervenció quirúrgica.
En cas d'hospitalització o cirurgia que puguin ser cobertes per aquesta assegurança, hauràs de comunicar-nos-ho en un termini de fins a 7 dies, amb la informació següent:
- Identificació de la persona assegurada, inclosa l'edat.
- Domicili, si no correspon amb el de l'assegurança.
- Hospital o clínica on hagi ingressat el/la pacient
- Informe d'especialista que especifiqui la naturalesa i tipus del tractament quirúrgic o mèdic.
- Data de la intervenció quirúrgica.
- Data d'ingrés en el centre sanitari.
Per a casos coberts per la garantia d'intervenció quirúrgica, aquesta comunicació s'haurà de fer amb anterioritat a la intervenció i inclourà indicació de dia i hora en què es practicarà. En supòsits d'urgència vital en què sigui impossible la comunicació anticipada, es comunicarà amb posterioritat al més aviat possible i sempre en el termini màxim de set dies.
Un cop hagi acabat el procediment d'hospitalització o cirurgia, es notificarà a Assistència Sanitària mitjançant l'enviament de la documentació següent:
- Certificació del metge o metgessa sobre el tractament quirúrgic o mèdic practicat.
- Declaració de l'alta signada pel metge o metgessa.
- Confirmació del centre hospitalari de la data en què el/la pacient el va abandonar.
- Defectes constitucionals i físics d'origen anterior a la data de contractació de l'assegurança.
- Exercici de qualsevol tipus d'esport amb caràcter professional.
- Malalties o lesions originades per embriaguesa, toxicomania o per intent de suïcidi.
- Epidèmies declarades oficialment.
- Hospitalització psiquiàtrica.
- Lesions per energia atòmica o nuclear, excepte si són conseqüència de tractament mèdic.
- Lesions produïdes en alteracions d'ordre públic o de guerra.
Preguntes freqüents
Per a tots els nostres productes és possible fer qualsevol gestió a través de l'oficina virtual, gràcies a un procés de digitalització ideat per impulsar la proximitat amb les persones assegurades i l'accessibilitat als serveis mèdics.
Assistència Sanitària ofereix la millor resposta per tenir cura de la salut de tots els membres de la família, sense distincions, de manera que en cas de tenir interès en la contractació d'una assegurança per a més d'una persona podeu consultar el departament comercial per conèixer en detall la nostra política de primes.